Вартість життя

Метод “Письмова розмова”

Вступ. Дана катехиза є вступом до циклу занять, присвячених 5-ій Заповіді. Її мета спонукати учнів до особистих роздумів, щодо сенсу і мети життя.

Активізація. Клас ділимо на групи по 4 особи. Кожна група отримує картку посередині якої написане слово: “Життя”. Кожний учасник пише в одному кутику аркуша все, що пов’язане в його розумінні з цим словом. Далі картка повертається на 90 градусів за рухом годинникової стрілки так, що напис може прочитати наступний учень групи. Прочитавши відповідь, він може дописати власний коментар. Так повторюємо 8 разів, внаслідок чого кожен учень може 2 рази ознайомитися з коментарем колег до його власної відповіді.

Працю повинна супроводити тиша. Однак, інколи появляються го­лосні коментарі до прочитаних відповідей. Учні схиляють інших до своєї думки. Стараємось вчасно переконати учнів, що той етап праці полягає на письмовій розмові, усна розмова буде пізніше.

На наступному етапі праці члени груп мають завдання визначити, що було спільним в їхніх відповідях і у чому не погодилися між собою. Можуть утвердитися ще раз у своїх переконаннях. Далі групи пред­ставляють результати письмової розмови. Найчастіше учні говорять, що життя є тим, що людина найбільше цінує, бо є даром Божим, про котрий потрібно дбати, несе із собою радощі і смуток. Розмовляємо також про те, чого прагнемо в житті і від життя, кому завдячуємо тим, що живемо, для кого живемо, яке значення мають наші дії і вчинки.

Назад

ОднаКнопка