Ребус

Суть даного методу полягає у вираженні певного тексту в зашифрованій формі, малюнком чи словами. Текст “зашифровує” не катехит, а учасники.

Допоміжні матеріали: фломастери, крейда, папір.

Організація праці. Катехит ділить учасників на кілька особові групи і дає для кожної групи завдання, зв’язане з тематикою катехизи.

Праця в малих групах. Учасники дискутують в групах над даним завданням та записують результат.

Організація праці. Наступним завданням є зашифрування результату у вигляді ребусу.

• Праця в малих групах. Учасники в групах зашифровують головний результат дискусії.

• Організація праці. Катехит пропонує помінятися плодами праці між групами та ставить наступне завдання, яке полягає в розв’язанні отриманих ребусів.

• Праця на загальному форумі. Групи почергово презентують ребуси та їх розв’язок. Завдання катехита полягає в підсумку цілої праці.

3 практичного досвіду

Метод “ребусів” допоміг мені несподівано провести урок у 8 кл., заступаючи відсутнього катехита. Мене пізно повідомили, і тому на підготовку до уроку була лише перерва, я подумала що можу засто­сувати метод “ребусів”. А оскільки був Великий Піст, вирішила про­вести катехизу про навернення. Розпочала урок розмовою на тему Великого Посту і перших асоціацій з цією темою. Клас поділила на 4 групи (2 — хлопців і 2 — дівчат). На картках учні мали написати все, що є необхідним для навернення. Дівчата поставились до завдання дуже серйозно, працювали в тиші і зосереджено. В групах, де працювали хлопці, були відповіді і у жартівливому тоні, щоб розсмішити колег. Цим групам ще раз підкреслюю, що очікую обґрунтованих відповідей. Кожна група зачитує результат своєї праці:

потрібне бажання навернення;
• потрібне бажання усвідомити свій гріх і прагнути з ним порвати;
• приступити до таїнств Сповіді і Євхаристії;
• прийняти допомогу інших;
• приготуватись до реколекцій і добре їх пережити.

Наступним етапом було зашифрування вибраних групами відповідей у формі ребусів. Ребуси я зібрала і передала катехиту, котра працює з цим класом, для розшифрування їх на наступних заняттях.

Назад

ОднаКнопка