Прощення

Метод “Дискусія”

Вступ: Урок починаємо з короткої бесіди про потребу прощення.

Організація праці. Катехит дає учням завдання відповісти на питання: Що таке прощення? У чому полягає прощення? Це можна зробити в такий спосіб: клас поділити на групи по 6 осіб. Кожній групі дати ілюстрацію, яка відповідає темі уроку і дати аркуш паперу, щоб учні могли свої думки записати.

Праця в малих групах: учні дають відповіді на питання, застосовуючи метод “дискусії”.

Подаємо висновки праці груп:

Група 1:
— прощення є повільним процесом;
— не можна прощення виграти в лотерею;
— щоб простити, треба подолати багато труднощів;
— любов є найкоротшою дорогою до прощення;
— прощення не можна купити за гроші;
— прощення — це справедливість;
— прощення — це дати комусь шанс.

Група 2:
— прощення є важким;
— коли прощаємо, відчуваємо у серці тепло;
— брак прощення є терпінням, бо Ісус говорить: Якщо хтось вдарить тебе в праву щоку, підстав і другу;
— прощення вимагає допомоги;
— прощати — це йти тією самою дорогою, що йшов Христос;
— прощення — це дар Божий.

Група 3:
прощення є:
— мостом між людьми;
— порятунком;
— перемогою;
— боротьбою;
— примиренням;
— виявом людяності, доброти;
— дорогою до свободи сумління;
— випробовуванням;
— вмінням.

• Праця на загальному форумі. Після праці в групах представники зачитують результати праці.

• Підсумок: Роблячи підсумок праці учнів, катехит звертає увагу на потребу прощення в житті людини, навіть якщо це вимагає чимало зусиль. Підкреслює роль ласки Божої, котра дає силу звершити неможливе. Після цього катехит запрошує застановитися над питанням, до чого може допровадити брак прощення. Розмову завершують посиланням на слова Ісуса Христа з Нагірної проповіді (Мт. 6, 21—24).

Потрібно звернути увагу, що гнів, ненависть, злість є тут показані як “вбивство” ближнього.

Назад

ОднаКнопка