Комікс

Важливим елементом даного методу є створення можливих діалогів між героями даного тексту і запис його в коміксових “хмарках”.

Цей метод спонукує учасників увійти в роль героїв даного тексту і допомагає подивитися на ситуацію з їхньої точки зору. Учасники визначають, що для цих героїв є найважливіше і який мотив їхньої поведінки.

Організація праці. Катехит ділить учасників на групи, ставить завдання та зачитує текст. Учасники слухають даний текст в контексті
поставленого завдання. Катехит дає кожній групі малюнок, тобто комікс з порожніми “хмарками” та пояснює, що можна пофантазувати, застановляючись над розвитком подій прочитаного тексту.

Праця в малих групах. Учасники дискутують в групах над даним завданням і записують у “хмарках” народжену думку.

Праця на загальному форумі. Представники груп зачитують свої версії можливих діалогів. По закінченні усі комікси приклеюємо на більший аркуш паперу та вивішуємо на стіні.

Підсумок. Катехит використовує результати праці груп для катехизи і формування головної думки.

Примітка. Можливий інший варіант методу, коли учасники отримують завдання проілюструвати даний текст і подати до малюнків відповідний діалог.

Назад

ОднаКнопка