V. ТЕМАТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

Бог визволяє свій народ з єгипетської неволі

Метод “Лакмусовий папір”

Даний метод використовуємо для ознайомлення дітей з історією визволення ізраїльтян з єгипетської неволі.

Організація праці. Після молитви катехит інформує дітей, що зараз вони познайомляться з уривком із книги Вихід 12, 1; 3; 5—8; 10—13, який мають докладно опрацювати, щоб якнайкраще зрозуміти його суть. Діти уважно слухають фрагменти, після чого катехит ділить клас на групи по дві особи так, як вони сидять за партами.

Праця в малих групах. Кожна пара отримує фломастери голубого, червоного чи зеленого кольору, а також копію тексту даного фрагменту. Катехит інформує, що завданням груп є перечитати текст, звертаючи увагу на певні слова: “ягня”, “кров”, “трапеза”.

Група, яка отримала червоні фломастери, повинна відшукати всі речення, які говорять про “ягня”; хто має голубі фломастери, повинні зазначити фрагменти, які говорять про “кров”; група, яка отримала зелені фломастери, повинна відшукати твердження, які стосуються самої “трапези”. На дошці катехит вказує колір і тему, яка відповідає даному кольору, а також показує, в який спосіб позначити текст, щоб він після опрацювання був доступний для читання (напр., обвести речення довкола). Нагадує, щоб діти ще раз в групах прочитали текст і аж тоді приступили до виконання завдань. Час праці — 15 хв.

• Праця у великих групах. Коли всі групи закінчили працю, катехит творить нові групи по 6 осіб так, щоб в кожній з них були всі кольори. Після утворення груп тексти лежать на столах збоку учнів, що дає можливість учням познайомитися з результатами праці двоосібних груп, а також аналізувати тексти.

Ставлячи відповідні запитання, отримує від дітей вісті, які потім допоможуть при повторному обговоренні теми “Бог визволяє свій народ з єгипетської неволі”.

На закінчення катехит ще раз роздає копії тексту для кожної 6-особової групи і ставить завдання перенести результати праці в малих групах на роздані копії. В такий спосіб дана картка виходить розма­льована різними кольорами і наочно відображає зміст тексту. Це допо­магає учням вчитися розуміти його глибшу суть.

Назад

ОднаКнопка