Ігри на знайомство

Взято з: http://teacher.at.ua

Гра “Про мене сказали б...”

Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів: “Мій (хтось) сказав би про мене, що ...”

Гра “Запам’ятай ім’я”

На першому етапі для проведення цієї гри знадобиться 1 м’яч, учасники гри утворюють коло. В колі кожна людина по черзі називає своє ім’я. Потім хтось кидає м’яч навмання комусь та називає його ім’я. Тоді відправляє м’яч іншому, і так доти, доки м’яч не обійде по колу і не потрапить до рук ведучого. На ІІ етапі називаючий повинен зробити два послідовних кидки наліво, називаючи імена, і потім повторити те саме направо. Тому в гру потрібно ввести 2 м’ячі.

Гра “Паличка” (поки не всі імена ще добре знайомі)

В центрі кола ведучий. У нього — зроблена з паперу або з газет “паличка”. Один з учасників починає, говорячи: “Сашко, Микола...” (своє ім’я називає та іншого). Ведучий (гравець, що в центрі кола) повинен торкнутися паличкою Миколу, поки той не встиг назвати після свого імені ще чиєсь. Якщо він встигає, міняються ролями.

Гра “Тік-так”

Всім учасникам пропонується дізнатися імена своїх сусідів справа та зліва. Після цього ведучий підходить до будь-кого із учасників і промовляє “Тік” або “Так” і рахує до 5 (10). Учасник, до якого звертався ведучий, повинен встигнути назвати ім’я сусіда справа (при “так”), зліва (при “тік”).

Самопредставлення:

  • ім’я і риса характеру, яка починається з першої літери імені;
  • ім’я і 3 позитивні риси;
  • закінчити фразу: “Не хочу хвалитися, але я...”;
  • ім’я і свої уподобання (“Бінго”): без допомоги ножиць створити ляльку, використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір навпіл. На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр, улюблене місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4—5 товаришів (відповідь має бути аналогічною) і вигукує: “Бінго!” (це означає, що групу створено).

Гра-руханка “Подарунок”

Діти стоять в колі. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів подарувати сусіду зліва. По черзі за допомогою міміки і жестів пояснює тому, кому дарує. Допускається підказка, але така, в якій не міститься назви даного предмета, а тільки його опис.

Гра-руханка “Ми йдемо”

Діти стоять в колі. Всі разом повторюють слова і починають йти по колу:

  • Ми йдемо шукати друга (3 рази).

Говорячи наступну репліку, зупиняються і через одного повертаються лицем до сусіда:

  • Зупинились, подивились.

І далі виконують команди:

  • “Долоньки — до долоньок”.

Продовжують рух в іншу сторону, повторюючи слова і команди.

  • Ми йдемо шукати друга (3 рази).
  • Зупинились, подивились.
  • “Долоньки — до долоньок”.
  • “П’ятки — до п’ятки”.

Продовжують рух і доповнюють поступово команди:

  • “Плече — до плеча”.
  • “Вушко — до вушка”.
  • “Носик — до носика”.

“Пастка”

Гравці утворюють два кола. Внутрішнє коло, взявшись за руки, рухається в одну сторону, а зовнішнє в другу. За командою ведучого обидва кола зупиняються. Діти, що стоять у внутрішньому колі, піднімають руки вверх, утворивши ворота. Решта то вбігають в коло, проходячи за воротами, то вибігають з нього.

Раптово подається друга команда: “Ворота”. Руки опускаються, і ті, хто залишився в середині кола, залишаються в колі. Вони залишаються у внутрішньому колі і беруться за руки з тими, хто там є. Після цього гра знову продовжується. Коли в зовнішньому колі залишиться мало граючих, з них утворюється внутрішнє коло.

“Хвіст дракона”

Гравці стають один за одним, беручи попереднього за талію. Той, хто стоїть попереду, намагається впіймати останнього гравця у колоні, котрий уникає цього, не випускаючи попереднього.

“Розмови з паличкою”

По черзі говорять всі учасники групи. Перший, тримаючи паличку, описує подію зі свого життя протягом 30 сек. Потім паличка переходить до наступного учасника, який має підсумувати попердню розповідь, а потім розповісти свою історію. Слідкуйте, щоб підсумовування включало в себе всі основні пункти розповіді.

Взято з: http://tcvit.org.ua

Знайомство за 5 хвилин

Запрошуємо до гри декілька пар. Виводимо їх за двері, де вони мають якнайкраще познайомитися за 5 хвилин. Посеред залу стоять два стільці. Через 5 хвилин запрошуємо першу пару сісти на стільці, але плечима один до одного. Даємо їм по 3 питання із залу (напр. “Якого розміру взуття в твого партнера?” і т.д.). За кожну правильну відповідь пара отримує 1 очко. Переможцями стають ті, хто набирає найбільшу кількість очок. 

Зелений крокодил

Всі говорять свої імена по порядку. Після цього беремо в руку якийсь предмет (напр., ручку) і говоримо: “Це зелений крокодил, а я (називаємо своє ім’я)”. Наступний починає спочатку, повторюючи ім’я попереднього учасника і додаючи своє. Хто збився, вибуває або дає фант. Гра допомає краще запам'ятати імена всіх. 

Гра — знайомство

Всі присутні розраховуються по порядку. Завдання: попарно (напр. перший і другий номер і т.д.) за 5 хвилин мають познайомитися між собою, а тоді представляють не себе, а свого сусіда (ім'я, де навчається і т.д.). Хто найкраще представить свого сусіда отримує приз.

Компот

Всі стоять в колі, а ведучий — посередині кола. Ведучому потрібно знати всіх поіменно. Завдання: кожному з учасників познайомитися із своїми сусідами справа та зліва. Після цього ведучий, звертаючись до будь-якого учасника в колі, каже слово “грушка”, на яке цей учасник мав би назвати ім’я свого сусіда справа. На слово “сливка” — ім’я сусіда зліва. На команду ведучого “компот” — учасники гри перемінюються місцями і швиденько знайомляться. Якщо відповідь учасника гри буде неправильна, він стає замість ведучого. Гра продовжується доти, поки всі гарно не познайомляться. 

Гра “Знайомство”

Учасники стають у 2 кола (велике і мале) та під музику рухаються у різні сторони (можна за сигналом свистка). Коли музика припиняється, члени внутрішнього кола обертаються кругом і знайомляться з тими, хто у зовнішньому колі. (напр. “Як звати, де проживає?” і т.д.). Потім навпаки. Гра продовжується доти, поки всі не перезнайомляться. Пізніше можливий конкурс: “Хто краще познайомився”. 

Упадання за дівчиною

Кілька пар стають в ряд. Ведучий пояснює завдання. Перед вами переправа (річка, болото), через яку дівчині треба перейти. Як ви допоможете дівчині це зробити? Хто придумає найцікавіший та найкращий спосіб, цей переміг. Повторювати не можна. 

Яблуко
Викликаємо декілька учасників гри. На нитці підвішені яблука. Завдання: необхідно їх з’їсти, не користуючись руками. Хто швидше з’їсть, той виграв. 

Яблуко 2

В миску (5–10 л) з широкими краями наливаємо воду та кидаємо туди яблуко. Завдання: з'їсти яблуко без рук. 

Вершники

Всі стають по двоє (кінь і вершник). “Коневі” зав’язують очі, а “вершнику” дається в руки мішок з трачовинням або подушку. Вершник повинен “збити” з “коня” іншого “вершника”, та й ще й керувати своїм “конем”.  

Вершники 2

Ті самі правила, але замість мішка “вершникам” накладається пов’язка на голову, і вони мають “зірвати” цю пов’язку з голови супротивника. 

Обережно

Дівчата знімають з себе прикраси (кульчики, перстні, брошки і т.д.) і розкладають по підлозі. Завдання: пройти між прикрасами із зав’язаними очима не зачепивши їх. Рухом учасника гри керують всі спостерігачі. Коли йому зав’язують очі, прикраси тихенько забирають, а він продовжує “обережно” йти, не підозрюючи цього. Цікава реакція учасника гри, коли йому розв’язують очі. 

Півні

Вибираємо двох учасників гри однакових за зростом. На плечі прикріплюємо аркуш паперу з намальованими фруктами, звірами або цифрами. Необхідно дізнатися, що там намальовано, але одночасно не дозволити побачити в себе. В цій грі забороняється користуватися руками. 

Склади слово

Заздалегідь готуємо букви, з яких необхідно скласти слово (в двох екземплярах). До гри запрошуємо дві команди. Кількість учасників кожної має дорівнювати кількості букв. Букви прикріплюємо кожному учасникові команд на плечі, але в хаотичному порядку. Завдання: з букв скласти слово. 

Збирання грибів

Запрошуємо до гри двох або декілька хлопців. На підлозі розсипаємо м’ячі або інші предмети. Учасникам гри зав’язуємо очі. Дається команда — і вони починають пошуки. Перемагає цей, хто назбирав найбільше “грибів”. 

Швидкісне годування

Формуємо декілька команд по двоє осіб. Одному учаснику зав’язують очі, а другому — руки. Кожному учаснику, із зав’язаними очима, дається баночка йогурту і ложечка. По команді починається годування партнера. Перемагає ця команда, яка швидше з'їсть йогурт (замість йогурту можна використати бурячки, кисіль і т.д.)

Пий швидше

Запрошуємо учасників, які можуть швидко пити солодку воду (компот). Коли вони вийдуть, їм подається напій у пляшці із соскою. Хто швидше вип’є, цей переміг. 

Моргавки

Всі стоять в колі по парах, лицем до середини, один за одним. Хлопці стоять за дівчатами, а дівчата присідають перед ними. Хтось стоїть сам і моргає будь–кому із внутрішнього кола. Якій дівчині моргнув, ця повинна перебігти до нього і доповнити пару. Хлопці, тримаючи руки за спиною, повинні слідкувати і вчасно вдержати свою напарницю. Якщо упустив 3 рази — дає фант. 

Хустинка

Всі стоять у колі, лицем до середини. Хтось бігає за колом з хустинкою. Кидає хустинку за якимось гравцем і тікає. Якщо гравець, за яким опинилась хустинка, зможе наздогнати першого до того часу, як той пробіжить повне коло, то перший знову бере хустинку. Якщо не наздожене, то сам іде з хустинкою.

Естафета з десятьма оборотами

Є кілька команд з рівною кількістю учасників. Кожен біжить вперед до якогось об’єкту, наприклад, камінь (для різних команд — різні об’єкти) і обертається навколо нього десять разів, нагнувшись і притримуючись його одною рукою. Після цього він повинен повернутись на вихідну позицію і передати естафету наступному. 

Хор

Учасники гри діляться на кілька груп. Групи називаємо іменами різних тварин: котами, песиками, козенятами… Один стоїть і диригує. Вибираємо якусь певну мелодію, яку всі знають. На кого показує диригент, ці починають наспівувати мелодію голосами, які притаманні відповідним тваринам. Диригент може вимагати співати тихіше чи голосніше, окремо чи разом. 

Зловити дракона

Гравці стоять один за одним, тримаючись за талію попереднього. Це є дракон. Окремо стоїть мисливець. Він повинен зловити “хвіст дракона”, тобто останнього в ланцюжку, решта, перебуваючи весь час в ланцюжку, мусять йому перешкодити це зробити. “Голова дракона” може допомагати собі руками. Якщо мисливець спіймав “хвоста”, він займає місце “голови дракона”, а “хвіст” іде полювати 

Наступи на партнера

Пари беруться за руки. Кожен старається наступити на ноги партнера, але щоб йому не стали. Хто три рази “дістав” по нозі, той виходить з гри. Інший шукає собі пару. 

Без рук і без ніг

Одні стоять на колінах. Інші сидять на землі і руки тримають на колінах. Вони ногами стараються перекинути м’яч, а ті, що стоять на колінах, зловити його. 

Подорожній і людоїди

Один подорожній заплющує очі і повинен пройти до мети, щоб до нього не торкнулися людоїди. Інші подорожні йому підказують, куди йти. Людоїди мають стояти на місці і лише раз мають право зробити три великі кроки, але коли подорожній стоїть. Людоїд має право доторкнутись до подорожнього лише тоді, коли сам стоїть. 

Бананова естафета

Необхідно по одному банану на кожну пару учасників та кілька запасних. По черзі кожна пара з кожної команди оббирає шкірку з банана та бере його в рот. Біжить до крісла, що стоїть на відстані 10 м, оббігає його і повертається назад до своєї команди. Тоді наступна пара оббирає банан і естафета продовжується. Кожна пара приносить команді 3 очки у випадку, коли донесла банан нерозламаним і одне очко за біг з розламаним бананом. Команда, котра закінчить естафету першою, отримує 5 додаткових очок. Виграє команда, котра набрала більше очок. 

Монета

Маємо дві команди. Обидві команди сідають ланцюжком одна біля другої, причому задній гравець тримає переднього за руку. Є два капітани. Вони сидять попереду своїх команд і також тримають свого партнера за руку. Ведучий сидить напроти капітанів і підкидає монету. Якщо випадає “герб”, то капітани повинні потиснути руку задньому гравцю, і цей імпульс передається далі до останнього. Він піднімає руку, коли відчує потиск своєї руки. Очко нараховується цій команді, останній гравець якої першим підняв руку. Якщо випадає “цифра”, то капітани сидять спокійно. Якщо імпульс все-таки передано, і задній гравець піднімає руку, то цій команді очко відмінусовується.  

Зіпсутий телефон

Учасники гри стоять один біля одного. Перший говорить на вухо своєму сусідові ледь чутно будь-яке слово. Сусід, в свою чергу, повинен сказати слово, яке почув, своєму сусідові і т.д. У кінці перший і останній вголос звіряють слова. 

Сто колін

Стати в коло один в одного за плечима, по свистку — присісти, на два свистки — сісти на коліна партнерові, що позаду. Хто збивається, той вибуває.

Доміно

Дві команди. Гравці розміщені один за одним. За свистком перший з кожної команди сідає, тоді наступний і так до кінця. Останній сідає і встає, тоді попередній встає — і так до першого. Яка команда швидше впорається, та виграє. 

Комарик

(Співаємо пісеньку:)
Сів комарик на лужочку,
На зеленому листочку.
Тра-ля-ля-ля-ля-ля-ля-ля,
На зеленому листочку.
Потім називає якусь голосну і всі співають це, замінюючи всі голосні на названу. 

Пісня з “Ой”

Кожен з учасників по черзі повинен проспівати частину пісні, в якій би було “Ой”. Можна грати командами. 

Пісня з числами...

Пісня з числами або іншими словами. Аналогічно до попередньої, але тут вже фігурують числа чи інші слова.

Хвиля

Всі сидять в рядочок або в колі і тримають руки на колінах сусіда. Ліву руку на правому коліні свого лівого сусіда, а праву руку — на лівому коліні свого правого сусіда. Крайні тримають руки в себе на колінах. Перший гравець “пускає хвилю” — долоні по черзі плескають по колінах. Останні долоні плескають двічі. Темп гри поступово підвищується. Хто збивається, той вибуває. 

Пустеля

Всі сидять в колі. Один гравець сідає посередині в коло. Його накривають теплим коцом і говорять: “Пустеля! Тобі гаряче? Може б ти щось скинув?” Накритий каже: “Так” — і говорить, що саме скидає. Це триває до тих пір, поки накритий гравець вже встидається щось казати й сидить під коцом і пріє. Тоді йому кажуть: “А може, ти би скинув коц?”

Звірі

Роздаємо листочки із зображеннями (чи назвами) звірів: коти, собаки, свині, коні, корови, кури і т.д. Коли всі розглянуть їх, вимкнути світло. Тоді кожний встає і видає голос свого звіра. Необхідно, щоб по голосах зібралися всі однакові звірі в групках. Для сміху можна взяти один листок з ослом.

Взято з: http://skauty.org.ua

Дівчатка-хлопчики

Хлопчики сідають на одну лаву, а дівчатка на іншу. Хлопчики називають будь-які імена дівчаток. Якщо ці імена носять дівчинки, то вони встають і розповідають трохи про себе. Потім дівчатка називають будь-які імена хлопчиків. Це відбувається до тез пір, поки імена всіх дітей не будуть названі.

Стільці

Стільці ставимо по колу щільно один до одного. Гравці стають на них. За сигналом ведучого всі гравці повинні помінятися місцями так, щоб всі імена розташувалися за алфавітом. Гравці, не торкаючись підлоги, пересуваються по стільцях.

Гучна гра

За сигналом ведучого всі гравці починають, вигукуючи свої імена, шукати своїх тезок, щоб швидше інших зібратися в команду. Виграють найгаласливіші і моторні.

Шпаргалка-нагадалка

Кожен гравець отримує картку зі своїм ім’ям. Гравці діляться на 2 або 3 команди. У гру вступає 1-а група. Всі гравці цієї групи представляються, називаючи ім’я і прізвище, трохи розповідають про себе. Після цього всі картки з іменами гравців першого команди віддаються гравцям-суперникам. Вони, порадившись, повинні правильно роздати картки гравцям перші команди і згадати прізвище кожного. За кожну правильну відповідь команди отримує очко. Потім представляється другий команда.

Хто є хто

Кожен гравець отримує аркуш паперу й олівець. За 5 хвилин після сигналу ведучого гравці повинні познайомиться один з одним, дізнаючись ім’я, ким хоче стати. Отримані дані записують. Виграє той, хто встиг більше всіх дізнатися і записати.

Пів слова

Учасники гри сідають в коло і перекидають один одному м’яч. При цьому кидає голосно говорить перший склад свого імені; той, хто піймав м’яч, повинен швидко вимовити другий склад. Якщо назвав правильно, то кидав називає ім’я повністю. Якщо ім’я названо неправильно, то він каже “Ні”, і чекає, хто назве його ім’я правильно і т.д.

Естафета

Перед змаганням гравці діляться на 2 команди. Кожен гравець робить крок вперед і чітко вимовляє своє ім’я та прізвище.

1 етап: гравці команди по черзі підбігають до свого листу ватману і пишуть своє прізвище, повертаючись назад, кричать своє ім’я. Так до тих пір, поки всі гравці не запишуться.

2 етап: команди повинні обмінятися листами ватману. Підбігаючи до листа ватману, потрібно проти відповідного прізвища противника написати його ім’я. Виграє та команда, яка допустила менше помилок.

Телефон довіри

Хлопчики сідають навпроти дівчаток парами. Дівчатка пошепки повідомляють своє ім’я хлопчикові з своєї пари. Після цього хлопчик, який сидить у 1-му ряду каже сусідові ім’я своєї напарниці. Каже він тихо, щоб не почули інші хлопчики. Другий хлопчик говорить третє ім’я першого дівчинки і тієї, що сидить навпроти нього. Так до тих пір, поки не дійдуть до останнього хлопчика: він називає імена всіх дівчат по черзі. Якщо ім’я названо правильно, то дівчинка встає, якщо ні — залишається сидіти. Потім дівчатка дізнаються імена хлопчиків і т.д. виграє та команда, яка була більш точною.

Відкриємо серце один одному

Кожен гравець отримує жетон у формі сердечка, на якому він пише своє ім’я. Ведучий йде з капелюхом по колу. Гравці голосно називають свої імена і опускають сердечко у капелюх. Завдання гравців: витягнути з капелюха сердечко, прочитати ім’я і віддати його хазяїну.

Батарея

Діти стають у лінію, тримаючись за руки. Вибирається ведучий-водопровідник. Він стає спиною до гравців і говорить: “Вода пішла”. Після цього діти по черзі називають свої імена. Коли дійдуть до останнього, гравці продовжують називати імена у зворотному напрямку (2—3 рази). Після цього ведучий каже “Кран перекритий”, повертається обличчям до гравців і називає їхні імена. Кожна правильна відповідь — очко. Після цього вибирають нового ведучого, гра поновлюється.

Що означають ваші імена?

Діти розбиваються на команди з однаковими іменами (Сашки з Сашкамі, Олени з Оленами і т.д.). Завдання:
Пісня, в якій звучить ваше ім'я (хто краще).
Екібана з квітів і рослин, що починаються з тієї ж букви, що і ваше ім’я.
Емблема вашого імені (хто оригінальніше).

Листоноша

Діти діляться на 2 команди. Перший гравці підбігають кожен до свого стільця, на яких лежать маленькі конверти (по числу учасників). На зворотному боці написано ім’я адресата з іншої команди. Прочитавши ім’я адресата, “листоноша” голосно вигукує його, а адресат піднімає руку і кричить: “Це Я!” Потім він відправляється за черговим листом. Виграє найшвидша команда. Організатори на зворотному боці карток можуть написати значення імен. Ці картки в кінці гри можна оголосити і подарувати.

Математика

Діти сидять у колі. Вожатий дає завдання: “Почнемо вважати по колу. Той, на кого доводиться число, кратне трьом, вимовляє замість цифри своє ім’я”.
Цю гру можна використовувати для розвитку пам’яті та уваги. Пограйте, і ви переконаєтеся, що це дійсно так.

Назвіть

Всі стоять в колі, тримаючи витягнуті руки перед собою. Початківець гру кидає м’яч через центр кола одному з учасників і називає при цьому своє ім’я. Після кидка він опускає руки. Після того, як м’яч обійде всіх, і всі опустять руки, гра починається по другому колу. Кожен з учасників кидає м’яч тій людині, якій він кидав в перший раз, і знову називає своє ім’я.
Третій раунд цієї гри дещо змінений. Знову ж всі стоять у колі з витягнутими руками, але тепер учасник, що кидав м’яч повинен назвати своє ім’я, що зловив м’яч робить те ж саме і т.д.
Після проведення цієї гри (на її проведення витрачається 10—15 хвилин) цілком реально запам’ятати до 20 імен.

ОднаКнопка